Matilda Ahdrian

HEJ 2021
Första veckan av 2021 går mot sitt slut. Märker vi någon skillnad på situationen? Inte direkt, men det är ändå ett annat hopp hos alla i att ha gått in i 2021. Förhoppningsvis kan vi få se ljuset i tunneln i år. 
2020 har varit speciellt för alla, det är en sak som är säker. I min värld har det varit mycket fokus och tankar på jobbet, med en konkurs, uppköp, ny tjänst, och nu börjar jag en helt ny tjänst inom bolaget kommande veckor. Det har hänt mycket och jag har verkligen fått utvecklas och lära mig så mycket. Det tar jag med mig till 2021. Och såklart en annan höjdpunkt, podden! Tänk att 2020 var året jag blev med podd, trodde jag inte skulle hända. Hur det ser ut framåt vet vi inte riktigt än, det återstår att se!

Men, det jag ville säga var, välkommen 2021, nu gör vi det bästa av allt!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress