Matilda Ahdrian

THIS WEEK
Jag har ju förstås inte bara jobbat denna veckan. Glömmer nästan bort vad jag har gjort när jag tagit mindre bilder (vilket inte är avsiktligt, bara blivit så, är jag mer närvarande då kanske?). Men det är en rätt bra dokumentation för en glömsk liten hjärna. Vad gjorde man för några timmar sen liksom? Inte riktigt så illa. Men ändå. 
Fördel när man har eftermiddagspass: Hinner luncha! Med John som nybilven Göteborgare och Fredrik var på besök över dagen. Halmstad i Göteborg liksom. 
nationaldagen gör ju sin rätt för bakelse. Onsdagen var min lediga dag. Så hann med fika, hälsa på John & Evelina i deras nya lägenhet (I GÖTEBORG) och kvällshäng med hos Golda & David. Såna dagar är så bra. 
kvällsdopp. Havet är så skönt!! tänk om det fortsätter såhär, i Augusti kommer havet ju vara utomlands-varmt på riktigt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress