Matilda Ahdrian

STOCKHOLM FOR A FEW HOURS
Min tisdag blev en lång tisdag. Tidigt, för tidigt för att fungera för mig, satte jag mig på tåget upp till Stockholm. På schemat stod ett par timmars paus där uppe innan det var dags att åka tillbaka mot Göteborg. Jag hämtade nämligen ner en bil inför ett jobb under sommaren, som börjar på söndag. Så det blev verkligen en kort vistelse. Sen 5h ensam i bilen på vägen hem. Körde dessutom utan att stanna längs vägen, rätt imponerad av mig själv, både med hunger, trötthet, stomi-status. Allt gick bra. 
hann hälsa på i fasters fina butik, luncha och dricka kaffe
älskar allt där inne. Suddig bild från boomerang, lyckas alltid vara mer aktiv på instastorys än i bilderna nu
 ett riktigt snabbstopp, men åtminstone ett stopp hos fina Linnea där uppe. Ändå värt att hinna få in sånt när jag väl skulle upp och vända!
 och den kära bilen som tog mig tillbaka till Göteborg och ska ut och åka en del i sommar!
 
Angelica Wåhlin

Ååh, vilken mysig liten butik!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress