Matilda Ahdrian

KVÄLLSTUR I OMRÅDET
Mina kära roomies hör ju till den hurtigare kategorin och är flitiga och är nere och gymmar/ute och springer/simmar hela tiden. Jag och mina chips/godispåsar/nutellaburk rör inte riktigt lika mycket på oss. På gymmet vet jag ju inte hur något fungerar och det har regnat i princip varje dag sen vi kom hit, så några promenader har inte varit så aktuella. 
Igår däremot, vände vädret och vi såg solen och lite blå himmel. 27 grader på kvällen, DRÖM. Jag kände att jag lika gärna kunde ta en power walk innan jag skulle bada och duscha. På min PW ska jag förstås testa att springa lite och givetvis är det tråkigt att vara mesig, så jag sprang ju mer än jag trodde att jag ens kunde. Tog det lite lugnt för jag insåg att jag behöver orka tillbaka också. Här i området finns det en stor sjö, som det går en väg längs och sen ut på en större ö med lite olika trädgårdssammansättningar och figurer, tyckte det var dags att se det med egna ögon. Sen orkade jag springa en hel del på vägen hem också (i sån värme!!), så svetten rann iallafall, då känner jag mig hurtig! Avslutade med ett dopp i poolen och sen jaquzzin, rätt bra morot för att faktiskt träna?
Det känns lite i benen idag och då är jag ju faktiskt lite stolt. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress