Matilda Ahdrian

GUNNAR FYLLER 3
Alltså det är rätt sjukt. Jag trodde det skulle ta en evighet, de där två åren som behövde gå innan det var akutellt att bli av med den dära stomipåsen. Två långa år som skulle få alldeles för många käppar i hjulet för den där påsen. Men idag. Idag fyller min lilla Gunnar på magen, hela 3 år. Han har fått vara med ett år för mycket till och med. Och det blev inte så mycket hinder, jag har ju hunnit med allt jag skulle, bal, student, jorden runt resa och nu har jag flyttat och börjat högskolan. 

Jag har haft påsen på magen i 3 år. Tre år är extremt lång tid så jag förstår faktiskt inte att det kan ha gått så mycket tid. Samtidigt som det känns som att jag alltid har haft den. Förvirrande. Men idag ska det i alla fall vara 3 år sedan tjocktarmen försvann, febern försvann och min väg mot förbättringen började. Får se hur jag lyckas fira det är i Halmstad!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress