Matilda Ahdrian

livets första klackar
Jag har köpt mina allra första klackskor. Jag har verkligen aldrig gått i klackar. Dels för att jag inte kan, men framförallt att jag blir nästan 2m, så man ser ju sjukt bra men känner mig lite väl högt över mina korta vänner. Men kände att det var dags att testa, ha ett par skor som kan göra att allt ser lite trevligare ut, till skillnad mot converse och gympaskor. Jag premiäranvände de faktiskt ett par timmar ikväll, ont i fötterna, ja, men det är bara att öva!
 
 
 
Beatrice

Gud så fin bild på dig! :) Är det en byxdress? var har du köpt den? :)

Svar: Men tack så hemskt mycket! Den kommer faktiskt från Nelly! :)
Matilda

daniela

så himla snygg outfit!! och det räcker ett tag att lära sig att gå i klackar :)

Svar: Tusen tack!!
Matilda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress