Matilda Ahdrian

UF ur en ny synvinkel
Under vårt UF-år hade vi regelbunda möten med vår rådgivare, Gitta, varje vecka. Varje möte var lika spännande för man visste aldrig vad som väntade. Hon hade tankar, idéer och lösningar till allt. Man blev helt enkelt fullmatad med massor av nya saker och kunskap vi inte hade räknat med. Ja, det gav oss så sjukt mycket. 
  Nu är jag rådgivare för ett UF-företag, det tillsammans med Gitta. Idag var deras första möte med henne och jag fick vara med. Att vara tillbaka på kontoret och sitta och planera, det är fantastiskt, så mycket minnen och känslor. Men den här gången har jag redan en ny syn på allt. När man pratade om mässor och allt som låg framför var det sådana stora saker och man hade ingen aning om hur allt skulle gå till eller gå ihop. Men att sitta med i starten nu, och veta vad allt innebär, är så kul! Det har gett ett helt nytt tankesätt. 
  Kort sagt kan man ju säga, att driva UF är nog det som utvecklat och gett mig mest under hela min skolgång. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress