Matilda Ahdrian

Kvar i Atlanta
Det gick inte riktigt hela vägen igår. Har precis vaknat på mitt hotellrum kvar i Atlanta. Flyget från Paris blev lite sent så missade mitt sista med fnuttiga 10min. Väntan i tullen var en evighet. Sen springandes som en yr höna runt rullbandet för att hitta väskan och gå igenom med den. Väl igenom möts man av personal från Delta som tar väskan och ropar Run to your flight, gogogo! (Alltså inte bara jag som hade tight med tid). Sen på något tåg och sjävklart är det gaten som är på sista stationen, och sen allra längst bort på den korridoren. Det var rätt svettigt att springa runt med min tunga väska. Inte en människa fanns det kvar och allt höll på att stänga. Det var minsann en upplevelse.
Men, ombokad och efter några timmars vila är det dags att gå upp (klockan är 05.00) och röra sig mot flygplatsen igen. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress