Matilda Ahdrian

tidiga morgnar
Jag kom ju in rätt bra i träningen och tog mig till och med upp innan jobbet flera gånger i veckan i flera veckor. Under sommaren har våra kort fungerat på gymmet i samma hus som kontoret vilket gjort det SÅ smidigt och därmed inga ursäkter kvar. Galet vilken skillnad jag tycker det är på att ha det på samma ställe eller om man måste ha gymmet som ett delstopp på vägen. 
Fördelar: 1. Det har varit så fina morgonar med solen på väg upp. 2. Mer harmoniskt på väg dit än närmare 8, då är det så mycket mer rörelse, trafik, cyklar, folk. 3. Jag har tränat för dagen innan jobbet ens har börjat = lika mycket tid kvar på eftermiddagen ändå!

Vi flyttar kontoret om några veckor så jag hoppas verkligen att det nya gymmet kan få mig i samma härliga flow som nu, för jag känner ju att man mår så mycket bättre!
och vi kan slå ett slag för JOS. Lika förvånad varje gång, så god sallad. Alltid! (hur kan man ens ha ett sånt förråd på så många perfekta avokados??).
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress