Matilda Ahdrian

SNABBT OCH SKAKIGT
Man brukar ju säga att vi rör oss framåt sakta men säkert, jag skulle nog inte välja det uttrycket för de senaste veckorna, eller till och med månaderna? Det har istället för sakta men säkert och snabbt och skakigt, fast ändå kontrollerat skakigt. Vi har vairt bambi på hal is som försöker resa sig och stabilisera läget. Det har helt enkelt gått undan och jag vet på riktigt inte vart tiden har tagit vägen. Juli? Semester? Va? Dagarna har varit välfyllda, snabba och mycket förändringar. Jag har lärt mig så  mycket bara på denna tiden och är så tacksam att jag får vara med på denna resan. Tänk ändå att vi startar ett helt nytt bolag, i redan stora skor, klart det går undan! 

Och ja, precis, på fredag går vi på semester, ett par veckor iallafall, ladda om batterierna för hösten, tror vi alla behöver det efter denna våren. Tacksam att jag har kvar ett jobb att faktiskt ta semester ifrån, så såg det ju inte alls ut för bara två månader sen. Planer? Noll. Inte en enda dag planerad, men det brukar bli bra och välfyllt ändå, ska bara ta tag i det. 
 
just de ja, vi ska flytta kontoret till hösten också! Ännu mer förändring, nystart och ny energi. Så nu passar vi på att njuta alla soliga dagar när vi kan gå ut till vattnet och sätta oss vid operan. I höst startar  vi om ordentligt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress