Matilda Ahdrian

BACK AGAIN
Nu minsan, kan jag säga att jag är frisk. Febern släppte faktiskt i torsdags, sån frihet när den gör det och man börjar bli människa igen, rastlösheten är ett tecken på att jag börjar bli risk. Kroppen har varit trött i helgen men ändå blev det fullt schema sen i fredagskväll. Så glad att jag blev frisk till helgen och för allt vad helgen har inneburit. 
Brunch med Julia och Hilda i lördags, i måånga timmar. Mysiga kvällar både fredags och lördags, så lycklig när jag får folk att spela spel med. Igår firade vi Mican en sväng hemma hela familjen och jag vävde in 2 lägenhetsvisningar också. Kanske en av de det blir!! Man vet aldrig hur det utvecklar sig. 
Nu väntar Halmstad och föreläsningar med Elaine Eksvärd och Alexander Pärelors, kul måndag!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress