Matilda Ahdrian

14 veckor i New York
7 november 2016, var dagen då min dröm om livet i New York fick sitt startskott. 7 november, för exakt ett år sen satte jag mig på planet mot drömmarnas stad. Jag hade inte trott att jag skulle få den drömmen i uppfyllelse så snart. Jag älskar fortfarande staden lika mycket och de 12 veckorna jag spenderade där i vintras fick gatorna att bli mitt hem. Går inte att sammanfatta känslan av att ha bott där, ätit för livets glada dagar, strosat och njutit av tillvaron till 110%. Att jag dessutom fick två veckor tillbaka i samma liv i sommras var pricken över i:t. Jag fick åka hem en stund och bota abstinensen. Nu är jag nöjd för en liten stund. 14 veckor i New York det senaste året, så tacksam för den möjligheten, hur coolt är inte det liksom??
Här kommer en salig blandning från veckorna:
lägenheten vi bodde i när min familj var och hälsade på över jul och nyår, rena drömmen!!
promenad till Brooklyn Bridge hörde till det vanliga
Central Park, höst, vinter och sommar, har alltid sin charm. 
en liten del av Halmstad flyttade till NY min sista månad
from Chuck Bass´s hotel
 var riktigt brunhårig och läppstift öppnades i min värld
andra omgången var en betydligt svettigare säsong
 min stora hobby, hitta stora fantastiska sötsaker. 
Black Tap fick ett återbesök
 den där trappan. Trappan hem. Trappan till lägenheten som är en sån lyx att ha fått bo i. TACK. 
 vinter VS sommar
 
 
 
Maggie Bergius

Det såg riktigt härligt ut! Jag älskar också New York:)

Jennie

åååh har aldrig varit där men kan ju säga att suget är ännu större nu! :(

Svar: åh, du kommer älska det. Allt är älskbart där borta, haha!
Matilda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress