Matilda Ahdrian

BUSINESS CLASS
Långflygning fick en helt annan innebörd på min hemresa. I sista minuten lyckades jag uppgradera mig till Business Class och fick gå till vänster i flyget för första gången!! 
Har man gjort det en gång är det nog svårt att byta ner sig... Alltså business. Det märktes knappt att jag flög!? Tiden försvann tokfort och plötsligt var det dags att gå av, hade kunnat stanna längre där alltså. Så mycket nytt att upptäcka, en raksäng med massage att sova i, meny att välja bland alla möjliga olika förrätter, huvudrätter, efterrätter och drycker. Så galet. 
När jag kom till mitt säte kom en flygvärdinna fram "ska jag ta din jacka?" eh, javisst, tacktack. "ska vi väcka dig till frukost senare?" - ja klart jag vill ha mat!. 
Trivdes riktigt bra i denna avdelningen, även om det kändes som att jag var den enda som nybörjare och nyfiken på alla funktioner. 
 
 
Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vad underbart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress