Matilda Ahdrian

Jobbig morgon
Tjaa denna dag blev inte riktigt helt som väntat. Innan jag la mig igår tänkte jag "åh va skönt att jag får sova hela nätterna nu för tiden", tillskillnad på i höstas när jag vaknade antal gånger för att magen gjorde ont. 
Den tanken straffades direkt, vaknade vid 4 och därefter var det inte mycket sömn. Gick varken att sitta eller ligga ner och sova. Det var en ny sorts smärta. 
Gick upp och försökte gå till skolan, men det blev bara värre. Var på väg att svimma när det var som värst. Insåg tillslut att en del av det måste vara luft, och luft i magen gör ont. Kunde fylla en luftballong med all den luften som kom! Det blev sakta sakta bättre, och vid 13 kändes det bra, jag kunde åka till skolan & hålla mitt tal. Skönt! 
Pratat med läkarna också, svaren från Gastroskopin såg bra ut så det har ingen tanke på vad det kan vara. Men skönt att det inte var symptom för något annat!
 Ha en fin fredag!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress