Matilda Ahdrian

GUNNAR 7 ÅR (sorry I missed it)
Jag glömde inte bort det i verkligheten, och inte på instagram, så om ni inte förstått det än - alltid mer uppdatering på insta. @matildaahdrian ~ enkelt. Men. 8 september har passerat ifall någon har missat det, och ja, det är Gunnars födelsedag. Det är därmed nu över SJU ÅR SEN jag fick min stomi. Min lilla påse på magen, och den har suttit där sen dess, dag in och dag ut, inte en sekund har stomin inte funnits sedan dess, hur galet är inte det? Förstår verkligen inte vart tiden har tagit vägen, de där två åren som skulle ta så lång tid, de har snart fyrdubblats??
 
Paul Svensson

Tack för denna sida <3<3<3
Här är min bästa hemlighet till er Kram

https://invite.bestsecret.se/VZS-8D3-K3M?c=se&utm_campaign=copylink_invitation&utm_medium=copylink&utm_source=invitation&utm_content=registration

Nicklas

Hej Matilda!
ÄLSAKR DIN BLOGG!!

Jag har själv haft ulcerös kolit i lite mer än 4 år. Mitt största besvär är att det låter när man äter så det blir ett pinsamt ljud.
Har du något tips angående det?

:)

Svar: Hej Nicklas!Vad glad jag blir, även fast den har hamnat lite på is det senaste.
Jaa den gör ju sina pruttljud när man minst vill det. Det är den enda riktiga haken jag upplever, men normalt kommer det oftast när man börjar äta eller nyss har ätit, så då brukar jag lägga på en tröja eller halsduk över magen och hålla över ett tag så det dämpar ljudet lite iaf :) :)
Matilda Ahdrian

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress