Matilda Ahdrian

utförsäljning 3.0
Denna veckan alltså, hej fredag! I tisdags upplevde jag en av de bästa personalförmånerna på ett företag tror jag. Utförsäljning av provkollektioner. Inga ord för hur mycket grejer det fanns, snacket om att det räcker och blir över till alla i överflöd kunde man inte riktigt förstå förrän nu efteråt. Om vi sammanfattar det såhär, en resväska räckte inte till i utrymme fö rmig utan behövde även två breda påsar. WOW. Japp jag har en ny garderob lite lätt, fyra nya jackor bland annat, vintern är räddad. Orimligt bra priser för plagg som ändå inte är i nivå för att säljas i butik, men i fullt bra skick. Känns ju som att man gjort en bra miljögrej också faktiskt. Jag ÄLSKADE det. Ska bli kul med nästa till våren när jag vet vad som väntar!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress