Matilda Ahdrian

minskat användande
HEJ. Jag får väl börja erkänna att det här med att upprätthålla ett dagligt bloggande inte går så bra. Kan helt enkelt inte lova när det poppar upp uppdateringar, men plötsligt gör det det, och ibland kommer det en hel drös. Sorry. Men framförallt så har hela mitt telefonanvändande (privata datorn har i princip eliminerats), minskat ordentligt. Använder den effektivt för att svara på osvarade grejer på mina bussresor till jobbet, på jobbet ligger den mest på bordet och på kvällarna flyger tiden bort, därmed, ledsen att jag blivit dålig kommunikationsmänniska på köpet och kass på att planera. Men, det är på ett sätt skönt, förutom att jag känner att jag inte hinner med att hålla mig uppdaterad från alla jag vill. Men det ordnar upp sig på vägen, jobblivet formar sig. Jag har dessutom varit på visning i veckan, en lägenhet helt i min smak. Det är dock visningar kvar så det dröjer några dagar tills budgivning. Nu känner jag verkligen mig redo att få detta klart, veta vad det är som väntar och kunna börja planera sånt! Håller tummarna!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress