Matilda Ahdrian

älskar fullspäckade dagar
Jag älskar verkligen dagar som har ett rätt fullspäckat schema och det bara är att förflytta sig mellan de olika stoppen. Sen så älskar jag försts inte för många såna dagar för länge, men så länge det finns lite återhämtning här och där är det bra! Denna veckan har varit så hittills. Hann med en visning i måndagskväll med Linnéa innan Mican och Emil var här hemma på kvällen. 
Tisdag började med uppsats, det känns som en lång dag men humöret och inställningen lyckades vända på eftermiddagen när vi fick lite vind i seglen. Det följdes av examensevent hos Academic Work, mycket intryck, människor och bra event! Parallellt är det mäklare som ringer för uppföljning, mäklare att hålla iordning med i Halmstad och så lite jobb inslängt på det. 
Jag och Emelie lånade Nicos lägenhet för att starta dagen med uppsatsen första intervju (!!), det fick bli en telefonintervju, med en VD på ett relativt stort företag, SÅ kul, för det hade vi inte en aning om igår morse. Nu känns det som att vi rör oss framåt och fick tillbaka lite energi. Nu har jag varit på ett pass med Julia, dags att komma tillbaka till mina bra rutiner!
Imorgon kör vi på distans så det känns som man hinner landa lite och inte ha mer än 10 bollar i huvudet samtidigt!
 
Angelica Wåhlin

Låter verkligen som du har fullt upp! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress