Matilda Ahdrian

SEPTEMBER 2018
NYC-familjen hann få tillskott under året, fick tilslut mysa lite på riktigt!
köpte gymkort!! Här får Pål agera PT.  Det känns ju dumt att fölora det jag påbörjade i Singapore, en hälsosammare livsstil. Jag har faktiskt hållt igång. I början var jag riktigt flitig faktiskt, flera gånger i veckan. Sen kommer det lite halsont eller juldagar emellan och strukturen i vardagen försvinner en smula. Men jag är stolt över mig själv, känner faktiskt att jag kan säga att jag har börjat! Dags att forma en kropp som kan hålla livet ut.
 vi gjorde en insats som fyror och var med på vår sista ekonomskiva. Det blir inte många fler event, som fyror känner vi att vi har gjort vårt. Ser fram emot vår egna examensbanket till sommaren. 
 Clara kom till livet, HUR GOSIGT!! Har alltså en tvåveckorsbebis i mina armar!!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress