Matilda Ahdrian

Necessär till stomin
Titta på dessa produkterna! Det är svårt att förstå för en icke-stomi-människa hur fantastiskt det är med dessa fack. Äntligen. Fick dessa två olika hemskickade från England och Beyonddefinitionbags som har tagit fram dessa. Dels snygga accessoarer att ha stomi-hjälpmedel i och så praktiska. Den stora är för hela kitet, för plattbyte och därmed lite mer res-necessär. Fantastiskt eftersom de man fick från sjukhuset är mer två stora fack där man får rota runt efter allt. 
Den andra, mindre, är för vardagslivet, just nu har jag har påsar lite här och där i mina väskor eller inte haft med mig byte överhuvudtaget. Med denna lilla har jag allt jag behöver på ett ställe och kan flytta över mellan väskorna, och i ett snyggt fodral! Tips till alla stomi-vänner där ute!
vad jag behöver för ett platt-byte. 
man kan dessutom veckla ut en liten platta så man kan lägga saker när man gör sitt byte!! Genialiskt. 
allt vad jag behöver för ett påsbyte. 
 


Birgitta Ragnsrsson

Var kan jag köpa dessa väskor??

Svar: Hej, de kommer från ett företag som heter Beyond Definition :)
Matilda Ahdrian

Emma Ryyti

Hej!

Jag skulle så väldigt gärna vilja få tag i dessa necessärer. Var kan jag köpa de? Och vet du om det finns rabattkoder?
Svara gärna till min Mail om du kan.

Allt gott, Emma

Svar: Hej Emma,

Företaget heter Beyond Definition, här är en länk till deras instagram. Har tyvärr dålig koll på om de har några rabattkoder eller erbjudanden, inte vad jag sitter inne på tyvärr.

https://instagram.com/beyonddefinitionbags?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Hoppas det hjälper :)

Ha det fint!
Matilda
Matilda Ahdrian

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress