Matilda Ahdrian

AUGUSTI 2018
Augusti började med bröllop! Maria och Andreas, sååå fint!!

fortsatte låna Evve som min dejt. 
 utnyttjade att jobbet tog mig runt i Sverige, då hinner man hälsa på de som inte stannar i Göteborg. 
 fyllde 23 mitt i jobbveckorna. Fick en härlig dag med familjen. Mina NYC-barn kom och grattade, hur lycklig blir man inte i hjärtat?
 tjejerna som är sämst på att synka scheman och få ihop en dejt allihopa. Men destom mer värt när vi faktiskt lyckas!!
 att få umgås med dessa, inspirerande kvinnor är något man ska ta vara på och lyfta fram mer!!
 Avslutade augusti med att åka till Budapest med min lilla Pål. 
 
staden var fantastisk, värmen slog till ordentligt och vi turistade som aldrig förr.
 sen behövde vi förstås en dag på spa. Vi lyckades få in både spa, massage och manikyr under resan. Alldeles perfekt avslutning på sommaren och uppladdning inför skolstart.
 Har jag sagt att jag älskar att resa kanske?
 Vi åt god mat och gjorde det vi kände för i stunden. Ta dagen som den kommer. Semester deluxe. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress