Matilda Ahdrian

JAG BOR I STAN
Hej. Det var längesen. En månad för att vara exakt. Här lovar man att jag ska dela med mig av flytt-resan så visar jag ingenting, lite har jag visat på insta åtminstone, där ni ska finnas! Men ska vi vara ärliga så har jag knappt lyckats hänga med själv, allt har gått i ett och jag har knappt haft en stund över, så jag har inte hunnit bo in mig helt ordentligt än. Med dessa överbokade kvällar och dagar sa kroppen stopp och i fredags hade jag min första sjuk-dag från jobbet, lite feber och förkylning (som tur var rätt kortvarigt). 
Men. NU BOR JAG I STAN. Och jag älskar det. Jag har nära till allt. Verkligen allt. Bussarna går men några minuters mellanrum, jag kan gå hem om vädret tillåter, jag har inte långa sträckor som behöver ta upp massa tid av vardagen. Älskar det. Njuter så mycket. 
Vi kan väl börja såhär.
signad och klar, var tvungen att smita dit direkt när nycklarna var i min hand
när flyttlasset hade kommit upp och många lådor redan uppackade, invignings-fika
 inflyttningsmiddag ska ätas på golv även fast det finns bord. The fact att jag bor inom Foodoras gränser, guld med mat till dörren
 bästa stunden jag vet, försrta morgon i lägenheten, perfekt att det var en lördag
 har fått mig en soffa, som preciiiiiiiis gick in i hissen. Ibland ska man ha tur! 
Micaela

Välkommen hem!!👏

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress