Matilda Ahdrian

Time for an update?
Japp, jag vet. Vart har bloggandet tagit vägen? Jag har liksom glömt bort & det har varit rätt skönt. Blir så när man inte är ledig eller hemma alla dagar utan faktiskt är på ett fysiskt jobb hela dagarna haha. men, AUGUSTI. Älskade månad. Om ni inte är med på instagram är det missade stora saker i livet! 
1. JAG HAR BLIVIT MOSTER. Till världens finaste kille. Hjärtat svämmar över för den lilla skapelsen. Han kom precis en vecka innan min födelsedag, tidernas bästa födelsedagspresent! 
2. Jag har ju därmed pckså fyllt år! Och fått fira mina 24 år tillsammans med Alvar som vi firade hans första vecka. 
3. I helgen hade vi möhippa för Vanessa, det får få ett eget inlägg! 
4. Jag jobbar heltid, tar vara på lediga stunder & njuter av helgerna, pretty much!
(null)

(null)
Första träffen på BB (null)
YAY för oss!
(null)
BIRTHDAY
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress