Matilda Ahdrian

extra uppskattat
Eftersom vi har lite vajjigt väder här nere denna veckan uppskattar man det extra när det väl blir solstunder. Fredagen var den dagen som sett säkrast ut hela tiden och vi fick vakna till sol! Samlade kraft och gav mig ner för bergen till marinan och en strand för en morgonrunda. Vi bor högt uppe på ett berg vilket innebär dels mycket slingriga vägar och förstås mycket backe. Därmed, enkelt nerför, smärtsamt uppför. Är ju för det första dålig på att springa (tycker inte om det --> dålig kondis --> trött kropp), och det jag har sprungit är ju på löpband. Ute är en heelt annan sak. Orkade springa så gott som hela vägen ner, uppför blev det dock kortare turer tillsammans med lite power walk. 
Det jag egentligen ville säga är wow, med såna här utsikter på en morgonrunda skulle det kunna bli oftare. 
'Tur' det var dåligt väder idag för jag har sån träningsvärk i sidmusklerna att jag hade inte fixat att göra det idag igen.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress