Matilda Ahdrian

HEY 2022
HEJ HÖRRNI. 

Det är på tiden att visa livstecken även här. Jag totaldäckade i december av en klassisk influensa, feber i nästan en vecka och riktigt utdragen hosta. Hoppas att ni mår bra och haft en härlig jul och nyår. Det är ju faktiskt hög tid att säga hej och välkommen 2022!! 

Jag är så taggad på detta året, även om det delvis känns väldigt öppet och oklart blankt papper känns det som att det kommer bli ett riktigt härligt år (och gärna att vi blir av med lilla Cov..). 

- Jag har fortsatt roliga samarbeten på gång för året och det känns superkul, såhär i början vet man aldrig hur det slutar, men möjligheterna är stora. Tänk bara att jag slutade upp med en hel årskampanj och dessutom egen föreläsning förra året??

- Om någon månad byter jag tjänst igen!! Jag vet att det varit lite hoppigt, även om det ändå varit bra längder på perioderna, men jag ska få ta steget till marknadsavdelningen vilket jag tror jag kommer trivas väldigt bra med! Lovar att uppdatera när det är dags och jag faktiskt börjar få lite koll på vad jag ska göra!

- Och jag har ju faktiskt blivit moster för andra gången!! Så ni förstår ju att stor del av ledig tid går till mina små älsklingar. Alvar har blivit så stor och honom kan man verkligen ha en dialog med nu och leka, det tillsammans med massa bebisgos kommer vara stor del av året, min viktigaste roll i livet!
säg hej till min nya kärlek!!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress