Matilda Ahdrian

FEBRUARI 2018

Kan kort och gott konstatera att första halvan av årets månader innehåller en rätt stor mängd fler bilder än andra halvan, av naturliga skäl. Så varsågoda att se tillbaka på det varma härliga livet jag faktiskt levde nyss. hehe :)

 skolan började på riktigt där nere, vi började få koll, hitta till klassrummen, förstå system, campusbussarna osv. Hur cool är inte byggnaden liksom??
 åkte på vår första weekend, hej Vietnam!
 Ho chi minh bjöd på extremt mycket trafik, häfigt att ha fått uppleva, även om jag inte blev helt såld på staden just eftersom traftiken är defintionen av kaos och det kändes i luften, förstår varför de använder munskydd!
 men vi lyckades äta fantastiskt god mat, det ska Vietnam ha! Wow. Här är favorit frukost/brunch stället!
 Njöt av att ha poolen nedanför lägenheten, dagarna vi var hemma spenderades garanterat vid den. 
 Ett kvällsdopp hörde till det vanliga. Jaquzzi sådär i värmen, varför inte? 
 Lina fick mig hålla igång den där träningen!! Började alltså springa, vilket jag aldrig gjort innan, varken tyckt om eller orkat. Någonstans på vägen nådde jag mitt mål att orka springa 3km utan att sänka hastigheten!! Vilket jag definitift inte gör längre.
 Hittade den mest rosa vägg som går att hitta!
 lärde känna vår stad ännu mer, älskade Marina Bay, att strosa runt där nere är oslagbart. 
 storstadslivet som dessutom... 
 har nära till strandlivet, wow vad jag älskar det. Singapore tar priset!!
 Mamma och pappa kom på besök. Fick äntligen visa upp min nya favoritstad. 
 Badade i poolernas pool. På taket av byggnaden, Marina Bay Sands. Den infinitypoolen och utsitken skojar man inte bort!!
 ett par lyxiga dagar med hotell i min nya stad, tillsammans med föräldrarna, lite Staycation känsla!
 
 
 

 

 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress