Matilda Ahdrian

1 JANUARI 2019
Jag kunde verkligen inte somna inatt, förstår inte varför. Blåsten kan ha påverkat såklart, men ändå. Tror jag somande först vid 05. Men det gör inte så mycket, 1 januari är ju till för att göra ingenting. Jag har sett alldeles för många avsnitt av min serie, har kommit ikapp så nu har jag inga fler att se. 
Men. Hör och häpna, för första gången på årets första dag, jag har varit på gymmet!! Är så stolt över mig själv. För jag har varit dödstrött. Nu har jag avverkat 1h body pump, hela kroppen är helt skakis och i chock, det ett tag sen jag körde ett så ordentligt pass. Men det känns så bra, känns som en bra start för ett bra år. New year better me, istället för new me, haha :) 2019 känns som en bra siffra. Bra år coming up!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress