Matilda Ahdrian

stomi-kontroll
Då och då, ungefär en gång om året tror jag, så är jag på kontroll hos min stomisköterska. Gör ett byte på stomin så att hon tittar till den och checkar att allt ser bra ut, vilket det i princip alltid gör för annars har jag ringt och fått en tid när det varit något. Är så glad att jag har en så bra stomisköterska och kontakt med henne. Allt såg bra ut och tankarna kring om stomin ska få vara kvar eller inte har blivit dags att börja diskutera lite mer n. Ska kontakta kirurgen för att se över möjligheterna till en början! Kommer vara sån beslutsångest. 
I korridoren på stomiavdelningen på Östra Sjukhuset hänger dessutom en bild på mig, haha, så knasigt när man är där som patient. De har haft den på någon konferens i Afrika och nu har den fått åka upp på väggen!
 
, Hasse

Jag tyckte att det var något bekant med bilden sist jag var där i förra veckan.

Svar: nämen va kul!
Matilda Ahdrian

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress