Matilda Ahdrian

MASSAGE
Massage är en sån sak jag i framtiden önskar att jag unnar mig minst en gång i månaden. Det är ju sååå skönt. Dessutom får jag rätt enkelt knutor i nacken/övre rygg och spänningshuvudvärk och det som kommer med det. Det är ju en hälsoinvestering att massera upp de där regelbundet så det inte blir så illa?
På Bali passade jag på, vi hann med 6 massage besök, både enkla fotmassager och rygg+nacke massage. Helt fantastiskt även om inte alla är utbildade på samma sätt som i Sverige. Men det är så billigt, priserna har ju gått men det är ju inte i närheten av svenska priser. En halvtimme för mindre än 60kr, hur man man inte passa på?
Som jag sa fick jag och Emma resans bästa sista kvällen i Sanur. Det var en riktig salong där man till och med fick en bokad tid. Det var så fräscht och välordnat. Det kändes att de visste vad de höll på med, skönt att avsluta med en sån bra!
 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress