Matilda Ahdrian

VG Region
Stomisaker är en av de få saker hemma som skulle innebära kris och ingen annan lösning ifall de tar slut. Har inte beställt sen jag kom hem från Singapore och levt väldigt mycket på gränsen i vad jag har hemma (letat fram några nya i alla möjliga väskor). Trodde att jag inte hade recept på de, och de gånger jag försökt rings sköterskan har jag inte kommit fram. Chansade iaf att ringa Skövdedepån och jag hade ett uttag kvar!! Väldigt skönt. Dessutom är hemleveransen tillbaka, så idag stod lådorna utanför dörren. Så skönt & smidigt. Rätt stora lådor att behöva hämta ut. VG region är helt enkelt väldigt bra när det gäller stomihjälpmedel, de är till och med gratis och behöver inte ens gå under högkostnadsskydd. Vilket tydligen skiljer sig i olika län. 
Nu har jag påsar & plattor hemma igen & behöver inte planera lika noga i mina byten!
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress