Matilda Ahdrian

vad är det jag gör?
Som vanligt har jag väl svårt att hålla mig till en sak. Tanken var från början bara MQ under sommaren (och lite ordrar som jag har året runt), men så ringde ett företag jag jobbat för innan och behövde personal till denna Sverigeturnén, och några veckor passade med mitt schema på MQ. Så, varför inte? Jag skulle ju bli rastlös av att vara ledig så mycket. 
Vi åker nu runt till olika städer i hela Sverige och bygger upp monter på olika stadsfestivaler, evenemang eller gallerior. Alltid heter företaget och är relativt nytt, så turnén innebär främst att sprida företaget, informera och få folk att registrera sig för prisförslag. Så ingen direkt försäljning i montern, bara intresseanmälan kan man säga. Nu är det en dag kvar denna veckan innan det är dags för långhelg med midsommar! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress