Matilda Ahdrian

okey I'm back
Det har blivit lite bloggpausande dagar, vet egentligen inte varför. Dagarna har fyllts och jag har knappt tagit bilder (vilket kompenserades för i lördags på banketten) och varit för trött när jag kommit på det. Vet knappt vad jag har gjort. Helt enkelt: haft lediga dagar länge. Let's see vad som har hänt:
Det är ju ingen hemlighet att majoriteten av dagarna har bestått av havet på något sätt. Sverige har bjudit på riktigt sommarväder till och med på kvällarna, vilket är magiskt med alla dessa solnedgångar. 
när det blev "kyligare" passade jag på ett ta ett kvällsdopp i jaquzzin
 kvällar i stan med efterlängtad vän
 riktigt kebab. Som jag har väntat i ett halvår.
HÖNÖ. Lyxigt att kunna ta en utflykt där och variera badplatserna om dagarna
 lättroade systrar åker i smyg och klistrar ögon på dörren
 ännu mer efterlängtade vänner. Ellie är tillbaka från USA för sommaren. Snart kommer Pål också, då är vi samlade i samma land och stad igen!!
emma

oh ser fantastiskt ut

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress