Matilda Ahdrian

det hände!!
Kollektivet smittar av sig. Vi hade en go dag vid poolen, mestadels i skuggan eftersom kropparna behöver få vila lite. Men innan kvällen och vi skulle ta tag i lite plugg och planering skulle ju kollektivet träna. Det är faktiskt Emmas fel, hon fick Lina att träna, då skulle Jonte också träna. Jag kunde ju inte vara sämre? Helst skulle jag lagt mig på soffan med mina chips, men jag hade ju inte riktigt någon ursäkt för det när alla andra skulle ner till gymmet? och JAG GJORDE DET. Det var det värsta och svettigaste på länge, att man kan svettas så mycket är intressant. Jag fick plötsligt som mål att orka springa 3km på bandet innan vi åker hem (orkar springa några minuter och varva med PW ett par minuter), men jag har ju aldrig sprungit. Så 3km kan vi väl klara av efter ett tag? Svetten får hänga med. Perfekt med en pool utanför dörren! Tack kollektivet att ni inte är lika lata som jag och tar tag i lite aktivitet! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress