Matilda Ahdrian

JANUARI 2018
Let's do this! Det blev så mycket bilder så att göra hela året i ett känns inte riktigt möjligt. Portionerar ut det i lite omgångar istället.
Vilket år det har varit! Så mycket grejer och äventyr jag har hunnit med, så tacksam!! 

Började året med intensiva dagar att hinna umgås med så många som möjligt. Hade 23 välanvända timmar i Stockholm, fotografering och intervju med Veckorevyn. Hann säga hej då till alla nära och kära. Lämnade Sverige första veckan för ett halvår på andra sidan jorden.

en sista hejdå-kram
 äntligen framme i Singapore
 MTR blev vardag
 vi lärde känna våran stad, älskade Sentosa. 
 Våran trädgård. Älskade att ha poolen hissen ner, helt orimlig vardagslyx, särskilt i den värmen. Längtar tillbaka sååå!!
 åkte på utflykt till en ö utanför Singa. 
Ser för första gången hur smal jag faktiskt var när vi åkte, hjärtat påverkar kroppen. Hälsosasmmare människa som kom hem.
säsongskort på Universal Studios, bästa!!
 22 januari, började träna för första gången i mitt liv!! Gymmet också nedanför hissen, så gjorde jag det inte nu skulle jag ju aldrig börja. 
 bästis kom på besök till Singa!!
 turistade i min nya hemstad!
hur kan man inte bli kär i detta stället??
 staden fortsatte att imponera. Takterasser, höghus och utsikt, väldigt mycket wow-effekter, särskilt första månaden. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress