Matilda Ahdrian

VECKA 34
Okej, veckan har gått hur fort som helst. Min sista vecka hemma i Göteborg innan terminen börjar. Förutom att avsluta jobbet i måndags har veckan bestått av:

- I tisdags fick jag äntligen hänga med John & Evelina ordentligt igen. Tankarna tror ju att de kommer finnas i Halmstad när jag kommer ner, men icke, de är Göteborgare nu (gillar det egentligen, men inte jättemycket under mitt sista år i Halmstad bara). 
- Onsdagkväll fick jag och Linnéa ihop en middag med Gitta. Vår älskade rådgivare från UF som har hängt med sen dess, inspirerande, rådgivande och powerkvinna!!
- Torsdag klämde jag in mig i schemat hos Mican & Emil. De har varit iväg så mycket i sommar så har knappt hunnit träffa de, så mysigt! Dagen spenderades hos Evve, också sån kvalitetstid där man bara kan få hänga utan att det ska vara stressigt. 
- Fredag, som vi redan vet, lunch med Linnéa, Andreas & Erik. Bad med Heléne. Avslutningsvis tacokväll med herr & fru Ahgnell. 
- Lördag blev min monsterpackningsdag och en kväll med ansiktsmask och lite vilopaus. 
- Söndag, churchday och så har jag hunnit med en stund hos Nico och sen hos fortfarande nyinflyttade Viktor. 
Tycker jag har haft en väl använd ledig vecka och är så redo för lite varmare dagar igen, spa, semester och resa med Linnéa (Pål)!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress