Matilda Ahdrian

värme + sprungit + plugga
Värmen här borta känns mer och mer för tiden som går. Graderna har inte förändrats särskilt mycket men det blir mer fuktigt vilket de har sagt att fram till juni blir det bara mer och mer. Vi låg ett par timmar vid poolen idag och svetten rinner på några sekunder. Så tacksam att vi har poolen att kunna svalka oss i, annars hade man aldrig orkat. Ska inte klaga, så glad att inte frysa, men då vet ni iallafall där hemma. 
Idag klarade jag äntligen mitt mål igen! Jag sprang 3km igen, det var mer än 2 månader sen jag fixade det för första gången och sen tappade jag det. SÅ STOLT över mig själv. Jag som hatade att springa, coolt ändå hur man kan ändra vanorna. 
Nu går vi in i sista veckan i våran lägenhet, ska ta hand om den väl och dessutom lyckas tentaplugga! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress