Matilda Ahdrian

stomi-flöde
Oftast flyter livet med stomin på som vanligt och utan större konstigheter, den sitter liksom där och det vardagliga  arbetet med den är jag van med. Det är när det blir problem den är jobbigare. Inatt var det flöde i stomin igen, flöde innebär att påsen fylls rätt snabbt och det är ren vätska, nästan vatten. Att vakna av flera såna omgångar gör en dels trött pga sömnen men också vätskebristen som uppstår. Så glad att jag har stoppande tabletter när det händer, så vid 8 imorse började det lugna sig och jag har sovit rätt många timmar av dagen.
Det funkar ju helt okej när jag inte ska iväg någonstans, förra gången det hände hade jag skola som väntade och då kände jag av svagheten mycket mer. Men idag har jag bosatt mig i soffan, mysiga filmer som jag värvat med sömn. Så konstigt när det händer och jag inte vet varför, denna gången var det inte för att jag slarvat med maten igår....
 
Mamma

💕💕💕

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress