Matilda Ahdrian

sova är min hobby
Med tanke på att jag inte har särsklit mykcet schemalagd tid i skolan har jag väldigt mycket tid över för annat. Vilket är guld när det innebär att jag hinner åka till London och såna grejer. Men dagar som denna, regnigt väder och inget planerat förutom att få gjort ett par hemtentor, då går tiden rätt sakta. Var färdig med den hemtentan som ska in imorgon i förmiddags och fortsatte på den som ska in nästa vecka, lika bra att passa på när jag har tid så slipper jag plugga när jag är i Göteborg i helgen. Men med så mycket tid och bara en enformig sak på agendan blir jag så uttråkad och rastlös (hade dessutom inget gottit hemma att äta...). Jag har sett på flera avsnitt av olika serier under dagen, en del i bakgrunden och en del med fokus. Men inget vettigt. 
När jag skrivit en stund tyckte jag att jag lika gärna kunde sova en stund, hade ju inget bättre för mig. Jag sov alltså middag idag för att jag hade tråkigt, inte för att jag hade något större behov av det. 
Kan sova 9-10h per natt men fortfarande sova middag. Vad är det för fel egentligen? Eller är det bara min supertalang som kan sova så mycket?
 
 
 
 
 
Hanna Karlsson

Skönt att sova men jag tycker inte om att sova för mycket då jag tycker att jag sover bort värdefull tid. :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress