Matilda Ahdrian

Fredagstorsdag

Tog på sätt och vis helg idag, sista schemalagda i skolan för denna veckan och det innebär så gott som helg. De flesta är inne i tentaperiod då det är tentavecka nästa vecka, men eftersom båda mina kurser endast består av hemtentor & redovisningar har jag det inte annorlunda än resten av terminen. Jag har två hemtentor kvar att göra och två redovisningar på måndag (vilket också ger mig ett litet höstlov fram tills nästa måndag). Så konstig känsla att inte ha den där strukturen med tenta som vanligt, trivs egentligen bättre att få skriva salstenta, har inte gjort det sen i maj! 

Menmen, känns ju som fredag, så jag och Lusen har haft lite myskväll, fick för mig att göra chokladbollar, sån craving kan ju komma från ingenstans, så gott! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress