Matilda Ahdrian

MQ Halmstad
Såhär när terminen börjar gå mot sitt slut och deadlinens blir fler och fler passar jag ju på att börja jobba i Halmstad också... Eftersom jag haft så mycket tid innan när det varit lite schemalagt behövde jag sysselsättning, så hörde av mig till MQ här i Halmstad eftersom det är rätt svårt att ha vardagspass hemma i Göteborg för mig. Har inte gjort det tidigare eftersom början av terminen var fylld som den var med bröllop och grejer. Har fått ett gäng pass nu de sista veckorna jag är kvar här, igår hoppade jag in mitt första pass. Konstig känsla att göra en första dagen på en ny plats men samtidigt i något man redan kan. Småsaker som var de förvarar olika grejer som skiljer och jag var lite förvirrad på när de inte låg på de normala platserna. Men det var kul att få köra lite butik igen, uppladdning inför julruschen i Göteborg. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress