Matilda Ahdrian

shoppingtime
Jag har av någon anledning skjutit på shoppingen, "bättre att ta det sen", istället för att bara köpa det jag vetat att jag tänkt köpa direkt. Så plötsligt blev det lite stressigt att hinna till de stoppen jag ville. Imorse hann jag till Body Shop och fick en ansiktsgenomgång, såå härligt när någon gör en sån rutin på en. Shoppade där (älskar USAs köp 3 få 3 deal), så nu har jag ett riktigt ansiktskit! Ikväll sista-minuten-sprang jag iväg för att hinna till en av de större Victoria Seacret´s för att kunna handla både VS och Pink. Lyckades tajma en extra-deal-kväll så blev dubbelt så många trosor än planerat, OCH ett träningsset(!), snart kommer jag börja! 
ändå nöjd att trots att jag storshoppat har sparat 160 dollar tack vare erbjudandena! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress