Matilda Ahdrian

Tack 2015.
Ett år har gått och det kan vara bland de mest händelserika åren jag har haft. 
Inledde året med tre månaders fantastisk resa, från USA, Fiji, Nya Zeeland, Australien till Hong Kong. Fick chansen att ha två veckor som volontärarbete och vi skapade en liten Fijifamilj från jordens alla hörn. Jag har simmat med delfiner, hoppat fallskärm från ett flygplan, surfat, vandrat i glaciärer och levt ett fantastiskt backpack liv. 
Allt detta känns som en evighet sen, men det är faktiskt i år, 2015. 

Mitt i allt hamnade Gunnar på löpsedlarna för GT. Tidning efter tidning var det som gällde ett tag, ett år med 13 tidningsreportage för Gunnar.

Mixade en hejdundrans massa jobb och försökte bestämma vad jag skulle göra härnäst. En tur till Spanien och underbar svensk sommar blev det. 

Till slut var det dags att packa ihop hela livet, dags att flytta hemifrån, flytta från Göteborg. 2015 är året jag flyttade till Halmstad, egen lägenhet och började plugga. 

Halmstad har gett mig mycket, ny stad, nya människor och ett nytt slags liv. Jag har fått växa upp lite, gjort mina första tentor. Älskat Halmstad och saknat Göteborg. 

Tack 2015, för lärdomar, tankar och nya erfarenheter. Mycket glädje, tacksamhet, lite ånger lite knasiga beslut men förhoppningsvis ett gott slut!
 
 
Nathalie Isaksson

2015 var toppen! Gott nytt år! 2016 kommer bli super :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress