Matilda Ahdrian

hon har gjort samma sak
Här är en blogg för er som vill läsa, hon har gått igenom samma operation som mig, ungefär samtidigt. Hon har precis skrivit en sammanfattning av det hela, själva proceduren. Känner igen mig i nästan varje liten grej. Det är som att hon har skrivit ner det jag gått igenom åt mig. Men det har jag faktiskt tänkt ta tag i snart och göra själv. 
Men det är väldigt coolt, speciellt eller vad man ska säga, att läsa om någon som går igenom exakt samma sak.
http://stinastil.se/


(Moa: det finns svar på din kommentar!)
Moa

Kan inte du berätta lite om din skola? Både bra och mindre bra saker för oss som ska välja gymnasium nu :):)

Svar: Jag går på LM Engströms gymnasium i centrala Göteborg. Där är ett stort plus, den ligger så centralt, affärerna utanför dörren. Själva skolan är bra, de flesta lärarna är bra, men som alla skolor, man kan inte älska alla lärare. Ekonomiläraren är bäst!
Jag har kommit i en väldigt bra klass, det är go gemenskap, även på hela skolan. Eftersom den är ganska liten, men ändå lagom. Bra schema, mycket plugg men det är så.
Det dåliga jag skulle säga med LM är väl maten, den är inte jätte bra, det leder till en del uteätande, men det kan vara för att jag inte är så glad i all mat också. + vi har juice maskin i bamba. haha.
Annars vet jag inte något annat dåligt, jag trivs. och de som tror att "ooh den där kristna skolan ni sitter och ber varje dag", så är det verkligen inte, det märks knappt av.
Matilda

Anna (din kusin)

Hej Tilda !
Det där är en vän till mig, visste du det ? :) Kraamis !

Svar: Det visste jag faktiskt! lite iallafall. haha. mamma sa att det borde vara hon som du kände! kram
Matilda

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress